zondag 30 augustus 2015

Knijperplankje, lijstjeshouder

Een lijstenmaker ben ik! Een lijstje voor de boodschappen, een to-do lijstje, een lijstje wat ik nog graag wil haken en ga zo maar door. Heerlijk om dingen die in je op komen op te schrijven en zo een plaatsje te geven! Maar dan moeten die lijstjes natuurlijk ook een plaatsje krijgen en dat was nog een probleempje want die slingerde nog al eens rond, en net als ik ze nodig had kon ik ze dan natuurlijk niet vinden. Maar dit probleem is nu opgelost, kijk maar mee:


Super makkelijk om de maken en een leuk en snel resultaat. Op een regenachtige ochtend met een vriendin in elkaar geknutseld.
Lekker door pintarest struinen vind ik heerlijk en doe ik graag. Maar door een boek bladeren blijft toch ook wel heel erg fijn! Dit idee komt uit het volgende leuke boek:
Het boek kreeg ik van dezelfde lieve vriendin als met wie ik het plankje maakte, een super leuk kado!

Fijne dag allemaal

Groetjes Titi


7 opmerkingen:

  1. Leuk idee en mooi gemaakt, plus nog handig ook. Ja Pinterest staat vol verleidingen, soms te veel;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig, samen aan de frobel! En wst een lief cadeautje!
    Wat een leuk idee! En mooi geworden!
    Hier slingeren ooj vaak lijstjes rond- ik ga je idee onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor je berichtje op mijn blog!
    Wat heb jij een leuke blog zeg! Gezellig! Ik ben je gaan volgen op Bloglovin.
    Erg leuk idee, dit plankje! Ook ik ben dol op pinterest! Veel te veel leuke ideeen, maar o zo leuk om door te snuffelen!
    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk en handig, dat plankje. En ja Pinterest... heel verslavend.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat is leuk geworden zeg!!
    Superhandig! Lijkt me ook een leuk werkje....
    Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo samen knutselen en dan ook nog met zulk leuk resultaat! Heel handig, deze plankjes.

    BeantwoordenVerwijderen