maandag 23 januari 2017

Creatieve mensen

Een zelfgemaakt cadeau krijgen vind ik altijd heel speciaal!Voor de geboorte van onze zoon zijn ook heel wat mensen creatief bezig geweest. Zo veel leuke dingen ik dacht daar moet ik over bloggen en de foto´s delen!
Mijn moeder maakte deze applicatie op een douchecape. De applicatie heeft ze zelf gemaakt en heeft vroeger op mijn kleding gezeten. Mijn moeder kan heel goed naaien en naaide heel veel van onze kleding zelf! Zo leuk dat ze deze applicatie nog bewaard had en dat ik hem op deze manier weer kan gebruiken!

 Deze super leuke olifant kreeg ik van een lieve vriendin. Ook helemaal gek van haken. Ik vind vooral ook de stofjes aan de binnenkant van de oortjes heel erg leuk.
 Deze slinger kreeg ik toegestuurd van een vriendin. Ze naait met name veel. Ze heeft ook een facebook pagina waar ze zelfgemaakte dingen verkoopt. Heel leuk, om eens te kijken klik hier
Dit leuke lieve setje kreeg ik van een buurvrouw. Dezelfde buurvrouw die mij sokken heeft leren breien. Erg knap gemaakt en vooral het mutsje word heel veel gebruikt!
 Dit leuke uiltje haakte een vriendin, die kreeg een mooi plekje in een lijstje! Past helemaal in het thema want de takjes die je op de muur ziet dat is een stuk van een sticker met takjes en vogeltjes.

 Dit super handige luier etui kreeg ik van mijn vriendin die ik al mijn hele leven ken. Zelf is ze moeder van drie kleine wondertjes dus heel goed op de hoogte van wat handig is om te hebben!
Tot slot deze leuke slabber die mijn tante ons gaf. Heel erg mooi gemaakt en leuk in het Nederlandse thema!

Wat een verwennerij he! Zo lief dat er zoveel mensen zijn die de moeite nemen om iets zelf voor je te maken

Fijne dag 

Groetjes Titi

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke zelfgemaakte cadeautjes voor je kleintje :) Vooral die badcape met applocatie, leuk dat deze bewaard is gebleven, heel veel plezier van de cadeautjes maar dat gaat vast en zeker lukken, want er zijn ook praktische dingen bij. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verwennerij, zelfgemaakte cadeautjes zijn het leukst! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat superleuk, al die zelfgemaakte spulletjes!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waw, wat een creativiteit om je heen! Ze weten natuurlijk dat jij dat waardeert. Allemaal unieke en prachtige, met liefde gemaakte spulletjes voor je zoontje, zo fijn! Leuk dat je ze in de kijker zet!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen