vrijdag 14 juni 2013

middagje regen = middagje inmaken!

Heerlijk een middagje inmaken, ik maakte rabarbercompote met aardbeien
 ook maakte ik verse tomatensaus
en ik maakte poffert, het idee om het te wecken komt van de gulle aarde. op de foto zie je drie potten met poffert, de eerst was al uitgeprobeerd. Wel lekker maar een stuk droger dan normaal. Ik gebruikte het recept van mijn schoonmoeder wat ik normaal altijd gebruik en altijd goed lukt. Zal de volgende keer eens een ander recept proberen wanneer ik het weer wil wecken.

weer een lekker voorraadje!

Fijne dag

Groetjes Titi

3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke dingen allemaal! Ik maak ook wel eens rabarber maar vind dat er zoveel suiker inmoet :-( die Poffert wil ik ook eens proberen..ik ga je recept volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. klopt wel van rabarber, maar wanneer je het combineert met wat zoeter fruit heb je wat minder nodig. Ik doe het altijd maar een beetje op gevoel en smaak....

      Verwijderen
  2. vanmiddag, na het werk, is de tomatensaus aan de beurt. Dank je wel!
    greetz Tineke

    BeantwoordenVerwijderen