zondag 13 oktober 2013

Pompoenentijd!

Het is weer pompoenentijd! Ze zijn volop verkrijgbaar en ik heb er voor het eerst ook 2 uit mijn eigen moestuin kunnen oogsten.
Ik kocht deze reuze pompoen
En ben er lekker mee aan de slag gegaan

Een heerlijke grote pan pompoensoep, een deel van de pitten laten drogen en hopen dat ik volgend jaar zelf van deze joekels kan kweken en de pompoen zelf werd uitgeholt en voorzien van een gezichtje. 
In de soep doe ik altijd een flinke eetlepel currypasta voor een heerlijke kruidige soep.
Wat kan je toch een hoop doen met een pompoen!

Fijne zondag allemaal

Groetjes Titi

2 opmerkingen:

  1. jaaaaaaaaa... pompoen! mijn favo groente. Ik heb er al een hele voorraad van in de kelder liggen en eet het zo graag. Jammie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, zo'n pompoen.. Kook-eet- en knutselplezier!

    BeantwoordenVerwijderen