woensdag 26 augustus 2015

Telefoonhoesjes

Mijn schoonzusje vond mijn telefoonhoesje zo leuk dus bood ik haar aan er een voor haar te maken. En ik ging maar haar favoriete kleuren aan de gang!

Het onderste hoesje lijkt op die ik zelf heb. een eenvoudig hoesje gehaakt met stokjes en dan een ijskristal erop genaaid. Het bovenste hoesje was een probeersel. het zijn 2 eenvoudige vierkantjes met een gehaakt bloemetje erop. Die vind ik zelf erg leuk geworden dus ben van plan ook nog zoiets voor mezelf te maken. Gelijk weer helemaal geïnspireerd vliegen de ideeën door mijn hoofd wat ik allemaal kan haken om het hoesje te versieren; lelietjes van dalen, een vlindertjes, lieveheersbeestje enz....

Het is lekker weer dus nu weer naar de bloemen, vlinders en lieveheersbeestjes in mijn tuin!

Fijne dag allemaal

Groetjes titi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten