woensdag 7 december 2016

baby vestje haken

Het leek me leuk om een vestje te maken voor onze toekomstige kleine. Om mee te beginnen moest het niet al te ingewikkeld zijn. Na wat speurwerk op internet vond ik een leuk patroon en hier het resultaat:


Nu maar hopen dat het past. Als ik het vergelijk met de kleertjes die ik heb is het echt voor een pasgeborene!
Het patroon vond ik hier. Vond het erg leuk om te maken. Dus mochten er nog lezers/lezeressen zijn die een leuk patroon van baby vestjes of truitjes weten hoor ik het heel graag!

Fijne dag nog

Groetjes Titi

5 opmerkingen:

  1. Oh, dat wordt zo snoezig als baby er straks ook echt heerlijk knus in kan liggen. Leuk zeg, al die spulletjes :-)
    Verloopt alles verder prima met je zwangerschap?
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat is dat schattig geworden! Ja, daar volgen er vast meer van :-)
    Ik heb een pinterestbord met baby/kinderspul: http://pin.it/w6QdruJ
    Ik hoop dat deze link werkt (wist niet goed hoe ik het moest delen)
    Fijn om te lezen dat het goed gaat met jou/jullie en dat je steeds meer tijd krijgt om echt te genieten. Het klinkt afgezaagd en je gelooft het vast nu nog niet, maar voor je het weet vliegt iedere mijlpaal voorbij, zowel in de zwangerschap als na de geboorte.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de link angelique, met plakken en knippen werkt hij prima!

      Verwijderen
  3. Kun je je voorstellen dat daar straks zo'n lief klein baby'tje in 'woont'? Hij is prachtig. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen