woensdag 12 april 2017

Prioriteiten stellen...

Afbeeldingsresultaat voor prioriteiten stellen loesje
Altijd heb ik met veel plezier berichtjes geplaatst op mijn blog en met zeker zoveel plezier andere blogs gelezen. Sinds de komst van onze grote kleine vriend moet ik mijn tijd effectiever gebruiken. En ik heb gemerkt dat bloggen even geen prioriteit is maar dat ik mijn overige tijd liever besteed aan de  B & B, de moestuin, wandelen, haken, breien ect...
Dus heb ik na wat getwijfel besloten te stoppen, voor nu.

Lieve volgers bedankt voor alle lieve berichtjes!

En prioriteiten veranderen steeds dus wie weet word in de toekomst mijn creatieve uitlaatklep toch weer in ere hersteld!

Fijne dag

Groetjes Titi

9 opmerkingen:

  1. Dat begrijp ik helemaal! Geniet van je kleine spruit en wie weet, vind je ooit je weg nog terug naar hier. Ik vond jouw berichtjes altijd leuk om te lezen, maar jouw beslissing is de juiste.
    Wens je het allerbeste,
    Tot ziens,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer, maar heel erg begrijpelijk. Veel succes met de B&B, je moestuin, wandelen en veel plezier met handwerken. En natuurlijk heel veel geluk met je gezin, dat is en blijft toch prioriteit 1 ;-)
    Dankjewel voor alle inspriratie, je gezellige blogberichtjes, de zaadjes die het dit jaar ook weer prima doen en de pannenlappen die ik eens bij je heb gewonnen, die worden hier goed gebruikt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer, wie weet tot ziens. Succes met alles waar je mee bezig bent XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer, maar begrijpelijk, ik hoop je over en tijdje weer te zien in blogland :) Succes met alles en lekker genieten deze zomer, liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So sorry to hear that! It was always a lot of fun reading & watching your colorful and inspiring posts. But circumstances change and it's understandable that you have to concentrate on other things now. Have a great time! Maybe you feel like starting to blog again one day, I would be pleased ;-). Hugs & Happy Easter!
    Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. شركة المثالية للتنظيف

    شركة المثالية للتنظيف بالمنطقة الشرقية - خبراء النظافة الشاملة

    اسعار المثالية للتنظيف

    BeantwoordenVerwijderen
  8. هل تبحثون عن شركة تنظيف متخصصة ؟ هل تريدون الحصول علي خدمات تنظيف بجودة فائقة واسعار رخيصة ؟ هل تعانون من مشاكل التنظيف ؟ اليكم الحل الامثل الشركة التي تقدم خدمات تنظيف شاملة لجميع اركان المنزل وكل ما يحيط به من والي مع التعقيم والتلميع للجدران والسيراميك وتنظيف وتعقيم المجالس والمفروشات وبارخص الاسعار وهي شركة تنظيف بالقطيف والتي من خلالها انتم دائما في امان فمع افضل شركة تنظيف منازل بالقطيف تحصلون علي منزل نظيف امن خالي من الحشرات والامراض والاوبئة تسطيعون ايضا الحفاظ علي صحة اطفالكم وتكسبوا منازلكم المنظر الراقي المبهر مع شركة تنظيف منازل بالقطيف فتوفر الشركة جميع خدمات التنظيف التي يبحث عنها اهالي محافظة القطيف وهي تنظيف الشقق والفلل والمجالس والكنب والسجاد والموكيت والمفروشات بجميع انواعها فنولكم

    شركة تنظيف شقق بالقطيف
    شركة تنظيف مجالس بالقطيف

    شركة تنظيف كنب بالقطيف
    شركة تنظيف خزانات بالقطيف

    شركة المثالية للتنظيف بالقطيف
    المثالية للتنظيف بالقطيف
    شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالقطيف

    كما توفر الشركة خدمات مكافحة الحشرات ورش المبيدات الالمانية المستوردة ذات التاثير الفعال في ابادة الحشرات نهائيا وبلا رجعة فاذا اردتم الحصول علي خدمات مكافحة الحشرات وخاصة النمل الابيض لا تترددوا في الاتصال بشركة المثالية للتنظيف بالقطيف

    شركة مكافحة حشرات القطيف
    شركة مكافحة النمل الابيض بالقطيف

    BeantwoordenVerwijderen