dinsdag 14 februari 2012

haken in de trein

Gisteren moest ik naar Utrecht voor een scholing. Dus met de trein naar Utrecht, haakwerkje natuurlijk mee. Wat ik zo leuk vind aan haken in de trein dat er altijd wel een gesprekje uit voort komt, zo ook gisteren. Een jongen die achter mij stond probeerde te begrijpen wat ik aan het doen was, zijn vriendin merkte dit op en al snel werd het een leuk gesprek over handwerken vroeger op school en haaklessen in de trein! Zo leuk!
En tijdens dit gesprekje heb ik mijn voorraad rondjes voor mijn deken lekker aangevuld:

Natuurlijk heb ik niet alle rondjes gehaakt die je op de foto's ziet, daar ben ik al weer iets langer mee bezig!

1 opmerking:

  1. haha.. hoe herkenbaar.. haken in de trein - haken in de auto. Heb mijn vierkantje van vandaag in de auto gehaakt. De tijd tussen cliƫnt en vergaderingetje was te kort om naar huis te gaan dus....
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen