zondag 11 maart 2012

super kitchenaid

Al eerder schreef ik hoe geweldig blij ik ben met mijn kitchenaid. Van de week kwamen de accessoires die ik had besteld binnen; een groenteschaaf- en rasp, een voedselmolen en een pastaroller- en snijder. Gisteren had ik tijd om wat uit te proberen!





Eerst aan de slag met de rasp, ik het kaas wortels en bleekselderij geprobeerd, het werkt perfect!



Ook plakjes snijd de machine prima! Nu de pastamachine uit proberen, eerst even het deeg maken.












Wat een geweldige machine! Pasta maken is nu echt een makkie! Een heerlijke luxe voor iemand die graag in de keuken staat.

Groetjes titi

1 opmerking:

  1. Wauw! Ik ben niet zo van de keukenmachines omdat ze meestal weinig gebruikt worden hier, en dan vooral in de weg staan....
    Maar dit apparaatje kan wel heel erg veel zeg; en hij ziet er nog leuk uit ook:)

    BeantwoordenVerwijderen