woensdag 14 oktober 2015

Goudsbloemen

Dit jaar doen hebben de goudsbloemen het prachtig gedaan hier:
Wat een bloemenpracht! En voor het eerst ben ik aan het experimenteren gegaan met de bloemen. Ik heb op een simpele manier zelf calendula gemaakt. Beschrijving hiervan vind je hier. Ik ging voor de variant met kokosvet. Erg makkelijk en leuk om eens te doen, en hier het resultaat:


In de weckpot zitten gedroogde bloemblaadjes. Die kan je gebruiken om thee mee te zetten, je rijst te kleuren of over de sla. 

Fijne dag allemaal

Groetjes Titi

2 opmerkingen:

  1. Wat goed, toen de kinderen klein waren had ik altijd goudsbloemzalf in huis, wel van VSM hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik heb het ook altijd in huis ook gewoon uit de winkel maar nu ook uit eigen productie

    BeantwoordenVerwijderen