zaterdag 19 december 2015

O dennenboom, o dennenboom wat zijn je sneeuwvlokken wonderschoon

Dit jaar hebben we naast een gewone kerstboom ook nog een andere kerstboom
  

Een boom op stof! Die moest natuurlijk ook versiert worden. Niet met ballen maar met allemaal verschillende sneeuwvlokken
Op de boom naaide ik kleine knoopjes om de versieringen aan op te hangen

De patroontjes komen uit het boek 100 sneeuwvlokken haken. Heerlijke kleine patroontjes die je snel kan haken.

En aangezien het blogje toch al in kerststemming is:
Ik wens iedereen die mijn blog leest fijne feestdagen met degene om je heen die je lief hebt. Bedankt voor alle lieve, enthousiaste en fijne reacties die jullie schreven op mijn berichten!
En dat 2016 maar een geweldig mooi en creatief jaar mag worden.

Liefs Tante Titi

7 opmerkingen:

  1. Leuk idee!! En zo'n stoffen kerstboom neemt minder plaats in ook ;-)
    Voor jou ook fijne feestdagen en een supercreatief 2016 vol haak- en blogplezier ;-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat apart, eerst viel het kwartje niet helemaal, knoopjes aan een boom naaien?? Echt mooi. Ik wens jou en je familie ook hele, warme en gezellige dagen. Dat 2016 een gezond, gelukkig en creatief jaar mag worden. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! De boom en de sterren. Fijne feestdagen! Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens jou hetzelfde. De boom is mooi geworden! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een leuk idee, een kerstboom op stof! En het haken van de sneeuwsterren waren vast leuke haakwerkjes voor tussendoor..

    BeantwoordenVerwijderen