zondag 20 maart 2016

Uitslag give away van zaadjes

Deze give away was niet zo populair....Heel handig want dan hoef ik niet te loten! Dus als:


Anita Oele - van de GrintPippa's Hus en Angélique hun adres willen mailen naar martinekristin@hotmail.com dan stuur ik de zaadjes zo snel mogelijk naar jullie toe.





Zo ziet het er hier op zolder uit, een verzameling van zaadjes en ook al weer plantjes (tomaten, afrikaantjes en stokrozen). Ik vind het een leuk idee dan de zaadjes die ik vorig jaar geoogst heb ook weer in anderen tuinen gezaaid worden.

Alvast veel plezier ermee

Fijne dag

Groetjes Titi

5 opmerkingen:

  1. Nou wat leuk! Ik stuur je mijn adres! Bedankt alvast. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat tof! Dat vind ik heel leuk, is weer eens iets anders dan mijn eigen zaad-verzameling, leuk om nieuwe zaadjes uit te proberen :-) Ik zal je meteen mijn adres sturen, dankjewel alvast! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou er zullen toch mensen plezier gaan beleven aan je giveaway :o),en je verzameling ziet er gezellig uit
    lieve groet Dilliedijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd voor de winnaressen! Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is idd een leuk idee dat de zaadjes uit jouw tuin nu ergens anders gaan ontkiemen; zo heb ik oranje klaprozen van zaad uit een Engelse tuin.
    En die stokrozen, da's knap, dat heb ik nog nooit geprobeerd met zaad. Bedankt voor de tip!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen