woensdag 30 april 2014

Inspiratie

Veel inspiratie haal ik van het internet maar eigenlijk vind ik niks fijner dan lekker door een boek bladeren. Afgelopen week was ik weer even in Nederland en heb ik mijn boekencollectie weer eens wat aangevuld

In het haakboek linksboven staan vooral steken uitgelegd en een aantal leuke haakprojecten. Het andere haakboek is gevuld met granny's en ondanks dat ik toch al heel wat granny patronen heb staan er echt weer heel veel nieuwe mooie in. 
Het kookboek is deel 2 van zonder pakjes en zakjes. Deel 1 gebruik ik zeer regelmatig dus deel 2 stond al even op mijn verlanglijstje. We hebben gisteren gelijk een recept geprobeerd. Kip-cashew en het is goedgekeurd.
Dan nog het moestuin boek. Het is een overzichtelijk boek dat per groente of kruidensoort veel uitleg geeft over de kweekwijze, er staat ook in wat een gunstige maanstand is en waarmee het soort te combineren is.

Kortom weer volop geïnspireerd!

Fijne dag

Groetjes Titi

1 opmerking: